jari jemari menari

Wednesday, August 25, 2010


YA ALLAH...
terasa diri aku ni terlalu hina..terasa diri ini seperti munafik YA ALLAH...aku menangis di hdpn...aku mitis kan air mata ku di hadapan mu YA ALLAH...namun aku hnya insan biasa YA ALLAH....sering melakukan kesilapan...te lah ku nekadkan di dalam jiwa ini agar tidak melakukan kesilapan ku lagi...namun sesungguhnya aku insan hina yang acap kali lakukan kesalahan....YA ALLAH...adakah kau akan ampuni dosa seprti aku ini YA ALLAH....
hianya aku untuk berada di samping mu YA ALLAH...aku detik kan di dalam hati... untuk menjadi wanita yang soleh namun ku gagal YA ALLAH...hinanya aku di smping mu YA ALLLAH...hinanya aku pada mu YA ALLAH....ku pohon pada mu YA ALLAH...kau tetapkan lah iman kyu...kau teguhkanlah IMAN ku...sesungguhnya aku hamba yang hina...terasa diri ini terlalu kerdil di samping mu..
YA ALLAH....
ku panjatkan doa padamu...agar kau sentaisa bersama ku...ku pohon padamu...agar sentiasa di beri petunjuk dan juga hudayah....agar aku tidak tersasar dari jalan mu YA ALLAH....ampuni dosa ku YA ALLAH...kerna kau maha pengampun lagi pengasihani....
YA ALLAH...
aku berkata pada diri ku...aku takut akan azab ALLAH...namun aku tetap lakukan kesilapan...YA ALLAH.... hinanya aku....kerdilnya aku...jijiknya aku...terasa diri ini tak kan pernah dapat mencium bau jannah YA ALLAH.....kau ampunilah dosa ahmbamu ini YA ALLAH.....
YA ALLAH...kau tetap dan teguhkan laH iman ku YA ALLAH................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...