jari jemari menari

Monday, December 26, 2011

stdy week nye cter..

huhuhuhu
perjalanan hidup ku bermula hari ini
26,12,2011
huhuhu
adinda ku call
kak iqah awat x on fb?
huhuhuhu
i answer..
kak iqah stdy la..:P
hurm..
mcm mna ngan rm 900 yg k.iqah jnjikan utk di tu?
alamak knpa la dia ingtkan aku tntg..
rm 900 tu..
huhuhu
bahana jnji yg bukn2..
aku cabar dia..
bab dia main2 dlm exm pmr..
trial pmr pown dpt 3 A ada D..
pas tu blk kmpg ngadap lap top main FB...
mau aku x bengang...
so aku pown buat la jnji mnis..
di..
kalau dapat 1 A..
kak iqah bg seratus....
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................
hari tu result kluaq..
dia x amik resuk lg...
dia dah hntaq msg..
"kak iqah sediakan rm 900"
ok aku buat derk je la..
sbb dia x amik result lg..
tp..
tup2..lps je i sdh mndi..
i dpt msg dri ayahnda i...
"alhamdulillah syaidi dpt 9 A"
GLUUUPPPPP..
perit tekak den nak tln air liur ni..huhuhuhuhu
pas tu dia kt..
x yah bayo..
jnji i dptkan 4 flat...
giler kentang aku nk dptkan...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mana den mampu...
x pe apa2 pown aku perlu usaha...
chaiyok222....
spy den x pyh korek dri mna2 utk dptkan 
RM 900...

TAHNIAH DIK.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...