jari jemari menari

Friday, January 20, 2012

Hati dan jiwa


Hati dan jiwa

 Ini soal hati..ini soal jiwa…aku x tau knpa dan tetiba hati aku ni di pagut rsa sunyi, rasa sepi dan jugak rasa sedih…knp?knp mlm ni? Knp bkn taun dpn? Perasaan ni mnyerabutkan kpla aku dgn bnda yang x pnting bg aku..apa kes aku nak seedy?apa kes aku nak nangis…bak kata cik najidah.. perasaan kita mmg mcm tu ada stu thp kita sndiri x tau knp kita ada perasaan tu..blh ke mcm tu? Tuan bdn x tau knpa ada perasaan tu.. hurm…itu kisah utk hri ini..yg sesungguhnya aku teramat serabut disebabkan dgn fktor2 yg x tau sbb apa?sbb apa aku serabut ni?sbb apa aku rs sedih?sbb apa aku rs bnda mcm ni?knpa?persoalnnya knpa?why?hurm…bila aku mcm ni akn dtg seorg SAHABAT yg mmbntu….ALHAMDULILLAH…aku x sunyi…aku x keseorgan…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...